(: DELIAH'S DELI IS CLOSED FOR THE SEASON... :)

Friday, October 1, 2010

UBI GETUK...sedapnyeeeerrrrr :)))


JEMPUT MAKAN.... :))



Share/Bookmark

13 comments:

Mas said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

salam del...mas memang suukaa sangat ubi getuk, sedap kan...

♥LOVE2COOK♥ said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

Dah lama tak makan ubi nih! Uishhh teringin pulak suddenly! Ooooohhhh can't reach them lor! hehehe ;)

hana said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

huwaaaaaaaaaaa... sampainya hatimu!! bukak u tube lagu spring jap! sob sob sob...

izahdaut said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

kak del..buat ke beli? jangan jual mahal sangat resepinya tu..hahhaaa...nak jugak..bagi resepi sat..nampak lembut betul tu...mmg sedap, tapi kalau buat mesti kurang manis la..keras la..huhu

openid said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

ermm...semua orang kenal ke ubi getuk ni? kite sorang je lah tak pernah makan ek? ermm..harus ku google sekarang :D

Ijan

Suzi said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

sedapnya...mkn time ptg yg sejuk...hujan...dgn teh panas...kopi panas ke...yummmm.

anymz said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

salam Dell,feveret akak nih..alololo..mana mau bili ni dell.kat tempat akak takde jual.usahkan ubi getuk,ubi pun tak ada,,huhu

Yat Maria said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

Salam Del..ishhh memang sedaplah ni ubi getuk...cam terasa jer kat tekak nih :)

HomeKreation said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

Pergh...! I like this so much!

deeTha H said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

yuhuuuu....
salam, kak...
aku datang ni nak cicip getuk ala seberang...
sma tak ya rasanya dg getuk jawa nih :)

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

dulu mak aku selalu ubi getuk ni...argh rindu kampung

Chik Mimi said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

Delllll lamanya tak makan ubi getuk ni nyum nyum nyum menggoda betoi ar

kayteeze said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

Err... kak tie nak jugak!

Nanti nak google macam Ijan...hihi..