(: DELIAH'S DELI IS CLOSED FOR THE SEASON... :)

Friday, September 17, 2010

EID MUBARAK TO ONE AND ALL :))

















Share/Bookmark

14 comments:

izahdaut said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

akak...dah balik kampung ke?selmat hari raya juga buat akak dan keluarga

hana said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

ko dah balek del???! huwaaaa.. mau ituttt.. slamat ari raya jugakk! maap zahir batinnnn! makan ketupat rendang jgn lupa akuuu.. sob sob sobb....

ijayuji said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

Salam kak del! selamat ari raya maaf zahir batin! kita pun nak ikuttt!!! sume org sibuk balik kampung :-( psst kak hana! jom kita beraya dr negara ke negara lain wakakaka..

inaku79 said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

dah balik kg?! waaa...syoknyer.. semoga selamat dlm perjalanan pergi dan balik. Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Batin!

indahhouse said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

salam deliah,
Huwa... nape tinggalkan daku?huhu..
da start cuti? saya baru nak jenguk frothy kat bawah tu. Saya amik card ya. Moga ceria selalu sehingga raya ni. Selamat hari raya jua. Maaf zahir dan batin.

inahar ali said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

salam delia..selamat menyambut hari raya aidilfitri & maaf zahir batin ye! akak x balik kampung pun sbb parents pun dok kl...hehe!!

kak ina kl said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

selamat hari raya buat kamu..semuga selamat dalam perjalanan pergi dan pulang.

akak tgk ayam tu cam sodap ajo..tapi tgk ada saffron..kat sini safron tu mahallah.tak boleh ganti dengan benda lainker?

Deliah's Deli said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

thanks kawan2...slmt bercuti n slmt hari raya...maaf zahir n batin :)))

Jennifer said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

Eid Mubarak to all n seasons' greetings :)

Anil said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

eid mubarak everyone! minal aidin wal faizin.

indahhouse said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

Salam Aidilfitri buat Deliah,

Kesempatan ni, saya mohon halal seme2 ya. Mohon ampun dan maaf kalu ada tersilap kata, terguris rasa sepanjang kita kenal ya. Moga Aidilfitri kali ni membawa sinar bahagia untuk kita smua.

AlKisahKu.. (^-^) said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

slmt hari raya kak del..nnt singgah umah amek kad raya eh..

Eliza said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

Del, Selamat Menyambut Eid Mubarak di samping family tercinta. Berhati-hati di jalanraya..

openid said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

Salam Kak Del...
Selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin... maaf kan saya kalau ada salah atau silap ye... ceria selalu :)

Ijan