(: DELIAH'S DELI IS CLOSED FOR THE SEASON... :)

Wednesday, August 10, 2011

CARROT JUICE WITH FRESH MILK...So ReFrEsHiNg!!



Thanks E-NA!! :)



This Was Made Using Extra Amount Of Fresh Milk For Extra Calcium Intake. ;)





Share/Bookmark

16 comments:

Naz said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

Assallamualaikum Del..
Selamat berbuka puasa yer.. Oh air carrot tu.sungguh menyegarkan.. Kegemaran my hubby and my anak dara.. me too!! harus juga nak buat ni...

Cendana Kasih said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

Assalamualaikum Del...

umak aiii...telan air liur nengok air karet tu..tak leh tahan laaa... jap jer, nk tgk ada tak karet dalam esbox tu... huhhh....jeles !!!

kasihredha said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

sungguh sedap dan carrot elok untuk mata juga..
very nice pics...kagum dengan gambar2 di blog Deliah :)

Ida,Japan said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

nice shoot......feel so fresh also

quinnie said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

wah dell rajinnya buat air carrot susu...kita dulu tak suka...tapi sejak rajin minum smoothie ni..semua yg ada susu kita suka...hehehhe

Juwita Jamaludin said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

sedap2... suka nak buat juga la.. moga ada kerajinan..:)

lina_pg said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

ah..nyam menyegarkan..jus karot satu..

cik cek said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

Dapat minum segelas ni bestnya...:)

WanYgBest said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

sedapnyer jamu mata ngan gmbar2 jus carrot nih..klu dpt jamu selera tentu lgi sedappp... hehehe

freshmilk mmg best kan? saya buat cendol pun pakai freshmilk jer...lebih sihat =)

Diana @ Melley Mey said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

Assalamualaikum del..
memang sgt sedaaap ler tgk carrot juice tu del... mengancam... hehehhee.. nasib puasa kan ;)

ijayuji said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

Salam kak del! kita kan tak pernah rasa carrot juice nii tp carrot kita makan buat jus kita tak pernah minum lagi yg diletak susu pun hihihi...sedap tak kak? mestilah sedap kan kalau org yg suke nanti nak cuba jugaklah, :D

Sofea said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

salam del..kalau nak buat teh laici mcm akak buat tu senang je..bancuh air teh mcm biasa, masukkan 3 sb air laici dlm gelas,3 biji buah laici pas tuang teh yg telah kita bancuh tadi..nak minum sejuk boleh letakkan ais..siap! :)

cikmanggis said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

terpukau:)cantiknya gambar gambar ni..sungguh cantik...

indahhouse said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

Salam Del,
Teringat carrot dalam esbok tu. Saya suka carrot susu.. Del sempat ya buat hiasan carrot bentuk Love tu. ;))

Lovely Kitchen said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

Gambar mmg mantop!!!tergudaaa...

sedapnya carrot susu...terasa nak wat lagi tp carrot ada sebatang je..;(

ijan said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

Salam kak Del, cantik cantiknye gambar akak ni. Kombinasi orange n green tu looks great! :)